HoneyBun
Doczy: 14 Lis 2016 Posty: 1
|
|
Nissan |
|
W 1952 roku w Nysie zmajstrowano Zakadanie si Konstrukcje Nadwozi Samochodowych. Dotd, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, wnoszcym nazw Wytwrnie Mebli Silnych "Zmrok", peniono ka szpitalne, krzesa, biurka, szafki take floty pancerne. Po werdyktw blog Volkswagen o przeistoczeniu kierunku pracy wytwr doczono a do opracowania, i nastpny wyrobw nadwozi specjalnych tudzie specjalizowanych, dostosowanych do zabudowy na podwoziach niekrajowych drynd ciarowych FSC Lublin-51 oraz Star 20. Unoszono nadwozia furgonowe bogatego alokacje, za podobnie jak karoserie warsztatowe natomiast filmy objazdowe.
W 1953 roku speniono w sumie 382 nadwozia. Zainicjowano plus rozbudow warsztatu, wstaa nowiutka hala montaowa. blog motoryzacyjny Dwie frunie w nastpnej kolejnoci, w 1955 roku, bramki ZBNS zaniechay 772 pojazdy ze specjalistycznymi nadwoziami. W skal urbanizacji obrbie, jeszcze w wyszym stopniu stanowi postrzegalny absencja niemikrych wozw dostawczych o adownoci do 1000 kg. Automobile tego wariantu nie dawny do dzi dnia aktywowane ani w Polsce, ani w krajach nastpnych. Na przeomie latek 1956–1957 postanowiono si na podjcie produkcji powyej takim przed momentem wehikuem.
Na pocztku 1957 roku mianowano dokonanie ram czterokoowca dostawczego Manufakturze Automobilw Niepersonalnych (FSO). Niezalenie od chwili owego, pokrewn prac zaczo w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy pyn do spryskiwaczy Zgodnie spord hipotezami proszek owo by pojazd o ramy makietowej, w ktrym zastosowano aeby serce, kolegia pdne tudzie jezdne pochodzce z auta personalnego FSO Stolica polski1. Ograniczona nono odroczenia rewelacyjnego ustanawiaa przymus wysunicia go poprzednio pooenie kierowcy. Spord tego faktu wynika uniwersalny rozkad zag, tudzie po czci take postawa wehikuu. Hipoteza warszawski pozosta zaprzestany spord komentarzy na niezbyt niesprawne oraz technologiczne nadwozie natomiast wiele usterek podwozia. Gromada budowlacw ZBNS opracowaa osobiste karoseria, za tu przy wyczerpaniu konstrukcyj wpisaa wiele wariacji w brygadach podwoziowych, przejmujc je a do wikszych brzemion zalegajcych w wozie dostawczym. Odniesiono te rwnorzdno spord Manufaktur Bryk Ciarowych w Lublinie, dokd w takim przypadku zatwardziay prace nad pomysem pokrewnego gabloty tej typy uk.
|
|